Keresés ebben a blogban

2011. június 11., szombat

a második próbálkozás...



Március végén volt a legjobb barátnőm szülinapja ,így egy újabb lehetőség a próbálkozásra,és természetesen már a Tortakirályban látott cipő és táska utánzása.Barátnőm nagyon szereti a táskákat és cipőket,így a téma adott volt,





de hogy a népes ünneplők is ehessenek így kellett egy sima torta is.


Itt még kerestem a megfelelő torta tésztát,és krémreceptet.Ennél a tortánál a méteres kalács krémjének receptjét használtam.A tészta sajnos kicsit kemény lett,nem is reklámoznám hogy honnan szedtem le a receptet.

Azóta végülis sima piskótát csinálok,annál jobbat ugyanis nem találtam.

Itt gyakoroltam először a rózsák készítését,és meglepően hamar ráállt a kezem,persze azóta ebben is tanultam okosodtam,mostmár biztos szebbeket is tudnék....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése