Keresés ebben a blogban

2011. július 14., csütörtök

Díj...az első

Kedves barátosnémtől Desszertke-től kaptam,akinek itt is nagyon szépen köszönöm,és igazából járna vissza,mert amikor elszontyolódok ő ránt vissza,és kelt kedvet a következő tortához:)))Köszi!!!Remélem egyszer én is meglephetlek vele!!!

a szabályok:

A díjhoz kapcsolódó szabályok:



1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy bejegyzést.
3. Küld tovább 12 blognak.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.


Mivel még új vagyok,így valószínű csak olyannak tudnék küldeni,akinek már van,pont ez és akár még sok más is,így csak képletesen küldöm mindenkinek aki otthon tortássütizik(ahogy a 2 éves kislányom mondaná).Sokszor sok munka és kitartás kell,ez teszi különlegessé mindegyik tortánkat!!!!Csak így tovább!!!

Egy blogban azonban még nem fedeztem fel ezt a díjat,így Neki mindenképp átadom,sok szép tortát láttam nála is!!!És ő nem más,mint

, az "Egy szelet tortát?" blog írója....



a későbbiekben talán majd tovább tudom adni a díjat.....

2 megjegyzés: