Keresés ebben a blogban

2011. július 3., vasárnap

Gyerekeknek szülinapra





Na és akkor a két hőn áhított gyerek torta.....Thomas és Villám McQueen.

Találtam egy kis segítséget az egyik blogba(Lenke blogja)lépésről lépésre,jaj de jól jött....sütöttem kék és barna tortát,illetve párizsikrémmel kevertem,íme kivágva a két torta:
















Aztán betöltés,majd bevonás,na és itt kezdődtek kínjaim.Valószínű nem voltam jó passzban ráadásul nagyon szorított az idő,kislányom se aludt,szóval nem volt sem anyabarát,sem tortabarát.Szintén unidec,szakadt,folyton csak javítgattam,a végén már a sírógörcs kerülgetett,és mivel nem voltak óráim a díszítésre és már a nagymama is megérkezett hogy vihesse a tortákat,így sajna fele annyira se lett szép,mint reméltem.Szerencsére közbe kiderült hogy a McQueen csak vasárnap kellett,így csak a Thomast vitte.Neki tetszett,de nekem nem,remélem a következő jobban fog sikerülni.





Majd szombat este nyugott körülmények között nekiálltam McQueennek.Air brush hiányában le kellett festenem ,mert pirost keverni nem könnyű.Ez sem lett tökéletes,de elsőnek azért elment.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése