Keresés ebben a blogban

2011. július 17., vasárnap

így jön össze a spanyol és a kála...


Kolléganőm sógornője spanyol,és sokat gondolkodtunk milyen torta is készüljön,a spanyol vonal adott volt,de mivel sokmindent nem tudott róla,lévén nagy a távolság,nincs napi szinten kapcsolat,így a végén kiderítette a kedvenc virágját,ami a kála ,a kedvenc színét ,ami a piros és így lett belül spanyolzászlószínű,kívül piros-kálás a torta.Az ízesítést illetően megkérdezte férjét (magyarul)hogy milyen ízt szeret,és hát sógornő ért már kicsit magyarul,így ő válaszolta hogy csokicsokicsoki :D.Mivel belül a spanyol zászló színeit nem akartam megtörni a barna csoki színével,így fehér csokiból készítettem trüffelkrémet,pirosra és sárgára színezve.(mint utóbb kiderült a piros étel festék(sok kellett belőle)igencsak rossz irányba vitte a tészta állagát,így legközelebb óvatosabban kell bánni vele).





Végül péntek délben a külsőt is elkezdhettem az új infók birtokában(piros és kála).Még régebben egy blogban vagy videón láttam,hogy a porzókat színezett porcukorral hintve nagyon élethű hatást lehet elérni,és tényleg nagyon jó lett,ez elég sok lelkesédest adott a virágkészítés terén:
Hát a festés már nem volt ennyire mesés :(.Air brush hiányában ecsettel kellett megfesteni,ami elég sok időt elvett....remélem nem sokára lesz air brush-om.
Mindig szerettem volna a csavart drótot ,mint ágatbogat kipróbálni,és mivel a díszítésben szabad kezet kaptam,végre ennek is eljött az ideje.Kellett egy kis idő mire rájöttem a szalag felcsavarásában,de a végeredmény nagyon tetszett.
Összességében nagyon tetszett a végeredmény,és barátoknak is tetszett.


3 megjegyzés: