Keresés ebben a blogban

2012. október 20., szombat

"köszönet" torta

Régóta készültem egy kedves hölgynek egy köszönet tortával,nagyon kedves a lányommal,mindig van neki egy almája, egy csokija,egy sütije,és nekem sokszor segített már és mivel sütit süt Ő is(mint nagymama),így sokszor kóstoltatok vele.
Most hogy újból nekiálltam tortákat készíteni,számtalan technika van ,amit még szeretnék kipróbálni,és hát itt épp a steppelést gyakoroltam eszköz hiányában egy késsel,gyakorolván egy novemberi tortára :)) a szegély díszítést. a festést,apró dolgok,de már tudom hogy van még mit gyakorolni .....

a szín sem véletlen a kék a Hölgy kedvenc színe....nekem meg feketével párosítva tetszik.....és véletlen vagy sem,de aznap mikor készült épp fekete polóban és a tortához hasonló kék színű nadrágban dolgoztam :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése