Keresés ebben a blogban

2012. november 26., hétfő

Sós torta,szendvics torta...az első...

Barátaink (férj és feleség) együtt szokták tartani mindkettőjük névnapját és a feleség születésnapját.Gondoltam most kivételesen nem egy ,hanem két tortát készítek,mindkettőjüknek személyre szólót.A férj nagy sudoku fejtő,így az övé erről szólt volna.......igen ám,de tudom nem édesszájúak,így valszeg csak nekünk vendégeknek lett volna jó,ha két édes torta van,ezért a mostanában látott szendvics torta lett az övé.kocka alakú,pont jó,és nemrég vettem egy olyan vajkrémet ami fehér (natúr) és nagyon finom is volt,így a burkolás már adott volt.
Vettem kenyeret,sonkát,ízesített vajkrémet ,szalámi és sajtot,majd összeállítottam.....persze lehet fokozni sok mással is,főtt tojás,zöldségek........azt tudják,hogy tortázom,tehát sejthették torta lesz,de itt az volt a nagyobb meglepi,hogy ez sós torta lesz,így miután elkészítették az általuk készített előételt,akkor elővettem a tortát....néztek is nagyon,mert kinézetre igyekeztem leplezni hogy valóban miről van szó.....sikerült mert elsőre nem is esett le.....természetes a táblát  meg kellett fejteni :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése